Gjest bjoerboy@online.no Bjørn Erik Boye Skrevet September 6, 1999 Del Skrevet September 6, 1999 Når jeg legger inn følgende søk hele landet:etternavn begynner på bo 0Får jeg bare en liten prosent svar på bo... i forhold til, dersom jeg går direkte inn på f.eks. Bergen. Er det noe jeg har misforstått ? Ellers så er jeg meget takknemelig overfor den jobben dere gjør. Mvh Bjørn Erik Boye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Anette Skogseth Clausen Skrevet September 6, 1999 Del Skrevet September 6, 1999 Jeg finner 13 forekomster av Boye i Bergen uavhengig om jeg gjør det på den måten du først prøvde eller om jeg går direkte til Bergen. Det skal ikke være noen forskjell om en gjør et landsomfattende søk eller går inn på et bestemt sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Bjørn Erik Boye Skrevet September 6, 1999 Del Skrevet September 6, 1999 Prøvde det samme idag igjen. Fikk 20 treff på landsomfattende søk, fra bokken til boyesd. På direkte søk i byer o.l. opptrer ikke dette problemet. Kan være "noe jeg ikke har fått med meg" Søkte eksakt som igår - etternavn - børjar på - bo - 0 - og søk.Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Bjørn Erik Boye Skrevet September 8, 1999 Del Skrevet September 8, 1999 Fikk selv svaret på dette idag. Setter ofte født feltet lik 0 som et "søkertriks" Gjør jeg det i dag, får jeg 20 svar ved 0, og ca 80 svar dersom jeg ikke forandrer oppsettet. Ved søk på etternavn, begynner på og bo Snodig.Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts