Gjest Karin Lind Skrevet Oktober 4, 1999 Del Skrevet Oktober 4, 1999 Melding "feil i filen" når jeg skal inn på emigrasjons sidene. Dette gjelder alle linkene om emigrasjon.HilsenKarin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Solfrid Vestaberg Ormøy Skrevet Oktober 4, 1999 Del Skrevet Oktober 4, 1999 Ditto! Jeg får også feil i filen uansett hvor jeg går inn hen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Svein Bjarøy Skrevet Oktober 4, 1999 Del Skrevet Oktober 4, 1999 Jeg får også "Feil i filen" i 1865 og 1900. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jan Oldervoll Skrevet Oktober 4, 1999 Del Skrevet Oktober 4, 1999 Eg driv og testar. Feilen er nok til plage på stutt sikt, men vil truleg vera til hjelp på lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Solfrid Vestaberg Ormøy Skrevet Oktober 4, 1999 Del Skrevet Oktober 4, 1999 Hvis det kan være til noen "teknisk hjelp" så fungerer det fint her hos meg igjen. :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts