Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#129] +/- antall år "valget" i ft. 1865/1900

Recommended Posts

Gjest Einar Balle

HeiJeg bruker Opera som nettleser.Når jeg er inne på hovedsiden til folketellingen 1865/1900 ser jeg ikke feltet der en kan velge +/- antall år.Grunnen til dette er etter hva jeg kan se at det ligger inne noen formateringsstrenger ( etc..) inne mellom strengene.Kan dere flytte litt på disse strengene, slik at Opera også klarer å lese filen skikkelig.mvh Einar Balle

Lenke til kommentar
https://forum.arkivverket.no/topic/86090-129-antall-%C3%A5r-valget-i-ft-18651900/
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg har kontrollert dette i Opera, og det stemmer som du seier. Eg brukte sjøl Opera for nokre versjonar sidan, og då fungerte det. Eg har kontrollert html-koden min, og kan ikkje finna noko gale. Dermed må du nesten klaga til Opera, og påpeika at dei ikkje klarer visa dette rett. Eg kan ingenting gjera.

• 4 uker senere...
Gjest Einar Balle

Dersom du kikket på koden som ligger på 1865 siden så tror jeg ikke det er noen feil der. Men i koden for 1900 siden er det et eller annet som ikke stemmer.Her er (+litt til) lagt inn mellom og . Dvs. at er avsluttet for sent. Noe som fører til at Opera får problemer.Etter html standarden skal det vel ikke være noe annet en tekst mellom og .

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.