Gå til innhold
Arkivverket

[#182] Fortsatt problem med ordlista?


Gjest J. Nordheim
 Del

Recommended Posts

Gjest J. Nordheim

Når jeg går inn på "Nye forklaringar siste veka" får jeg feilmelding som følger: "404 Not FoundThe requested URL was not found on this server: /cgi-win/KarkOt.exe (E:\cgi-win\KarkOt.exe)"Systemfeil, eller skyldes det min maskin?MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Vedrørende folketellingen 1801: Det synes som om her er sneket seg inn en liten år 2000 virus.Får ikke svar uansett vilke måte jeg søker på.Ei heller på den gamle 1801 siden.Har andre dette problemet også,eller er det hos meg feilen ligger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Britt Frank

Den gamle 1801 virker ikke hos meg heller - får melding "feil ved søking". Det nye systemet ser ut til å fungerer bra hos meg, prøvde med søk etter gårder i Hammer/Manger og S&F og det gikk bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Den nye burde virka greitt. Landsomfemnande søk i det gamale systemet virkar ikkje for tida. Eg har litt problem med å få det opp å gå att. Det har ikkje med 2000 å gjera, derimot med ei litt for grundig rydding saman med at ei fil vart lagt utanfor området det vert teke backup av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.