Gjest Øyvin Dybsand Skrevet Juni 15, 2000 Del Skrevet Juni 15, 2000 Jeg savner Vestfold fylke i folketellinga for 1865. Er det ikke lagt inn ennå, eller er det en teknisk feil som enkelt lar seg rette? (Håper det siste, da jeg trenger noen opplysninger fra Skoger/Strømsgodset). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jan Oldervoll Skrevet Juni 15, 2000 Del Skrevet Juni 15, 2000 Framleis manglar me ein del 1865-materiale. Me får det frå RHD, truleg ein av dei første dagane. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Øyvin Dybsand Skrevet Juni 16, 2000 Del Skrevet Juni 16, 2000 Takk for raskt svar, Jan! I mellomtida har jeg (du skjønner sikkert at jeg er en nybegynner…) klart å finne fram til RHD sitt søkeprogram, så jeg klarer meg fint! Det er bare LITT forvirrende at jeg må forholde meg til to ulike baser, så jeg setter virkelig pris på at disse nå kobles sammen! M.v.h. Øyvin Dybsand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts