Gå til innhold
Arkivverket

[#315] Landsomfattande søk

Gjest Aase R.Sæther
 Del

Recommended Posts

Gjest Aase R.Sæther

No tykkjer eg det er på tide å kome med ei vurdering av det nye systemet. Eg har brukt det rimeleg flittig nokre dagar, og er svært imponert over kva reiskap DA har gjeve oss her. Folk har flytta mykje på seg i dette landet, og det var ofte umogeleg å ane kvar dei gjorde av seg. Men no finn eg svært mange av dei, med utruleg lite arbeid! Det kunne kanskje vere på tide å endre bruksrett-leiinga til tellingane? Dei viser framleis til det gamle systemet, og kan kanskje forvirre nybegynnarar. M.a. står det at du kan søke på fødselsår +/-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R.Sæther

Eit spørsmål: Etter å ha gjort eit vellykka søk på Ja[kc]o[bp]i[n][ae] - tenk kor mykje leiting de sparte meg for der! - har eg lyst å spørje om følgjande: Er det noka grense for kor mange klammer eg kan operere med, og er der noka grense for kor mange bokstavar der kan stå i same klamme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Me burde gjera noko med brukarrettleinga. Eg skla sjå om eg kan finna litt tid.Når det gjeld hakar m.v., finst det ikkje grenser for kor mykje du kan ha. Men det kostar. Og det er han som kjem etter deg som må betala. Me bevagar oss nok i grenseland til kva som går an å tilby. Npr du t.d. søkjer etter *[ie]*holm vil alle etter namn måtta undersøkjast. Eg lurer litt på korleis det skal gå i julerushet. Men det er lenge til jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.