Gå til innhold
Arkivverket

[#352] Elevprotokoll Bergen katedralskole 1780-1899

Gjest Kari Larsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kari Larsen

Denne finnes dobbel under Digitalpensjonatet.Ved en tilfeldig 1 sides utskrift så jeg stor uoverenstemmelse mellom feltene "Etternavn elev" og "Etternavn far", f.eks.:Elev Jørgen Helmers med fars etternavn Heø,ers Elev Rasmus Lampe med fars etternavn ØampeSkulle tro at en korrektur/automatisk sammenlikning mellom disse feltene hadde vært lurt. Men det er kanskje ikke deres bord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Takk skal du ha! Det var en fil som ikke skulle være der, nå er den fjernet. Jeg så på navnene du nevnte og det ser ut til å være en liten feiltasting fra registrators side. Vi er tilbakeholdne med å bruke våre begrensede ressurser til å rette opp i kilder. Likevel, dette er en liten fil og en kilde vi har tilgang til, så jeg skal se på utbredelsen av feilen og se om vi får rettet det opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.