Gå til innhold
Arkivverket

[#402] feil i utskrift.-

Gjest Egil Sundelius
 Del

Recommended Posts

Gjest Egil Sundelius

Jeg søkte i Digitalarkivet/gjester under Gravst. på Slemmestad k.g. Jeg får opp for eks. person nr 74 til 83, når jeg trykker på utskriftsiden får jeg person nr. 78 til 83. Dette er vel ikke riktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Hvilke personer som kommer fram i utskriftsformatet er avhengig av hvem som er markert (skrevet med tykke røde typer) i tabellen. I utskriftsformatet tar man utgangspunkt i den markerte personen og viser de neste ti personene. Hvis du har person nr 78 markert får du se denne og de neste ni personene i utskriftsformatet, selvom du i skjermbildet på databasen så person 74-83. Skal du få se person nr 74 må du enten søke etter vedkommende så han/hun blir markert, eller gå opp i URL-en på utskriftsformatsiden og endre postnummeret til 74 (&postnr=[tall]). Da skal URL-en bli slik om det var nr 74 du ville begynne med: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.