Gjest Lars Løkkebø Skrevet Oktober 25, 2000 Del Skrevet Oktober 25, 2000 HeiPrøver å søke etter folk i 1865. riksdekkende søk. Søker på etternavn begynner med og fødested begynner med. Får opp feilmelding: Feil i finnfolk:s:2645675:while6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Anette S. Clausen Skrevet Oktober 25, 2000 Del Skrevet Oktober 25, 2000 Vi har fortsatt litt skurringer på serveren. Du kan søke på fornavn og etternavn sammen, men ikke fødested i kombinasjon med noe annet. Du kan kun søke på fødested aleine. Vi beklager dette og vil få orden på det så snart vi kan, men vi kan ikke love at det skjer i denne uken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jan Oldervoll Skrevet Oktober 25, 2000 Del Skrevet Oktober 25, 2000 No burde dette problemet vera ute av verda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Alf M Meling Skrevet Oktober 25, 2000 Del Skrevet Oktober 25, 2000 Feilmelding ved søk: Feil i Hovudløkka Søketid: 0,03 sekund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Tor Rustad Skrevet November 1, 2000 Del Skrevet November 1, 2000 Kanskje jeg ikke har fulgt nok med i det siste:Hvor er det blitt av "Emigranter fra hele landet"?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Tor Rustad Skrevet November 1, 2000 Del Skrevet November 1, 2000 Beklager - dette kom på feil plass, men nå er det vel allerede lest? Jeg ser derfor ingen grunn til å lage et nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Anette Skogseth Clausen Skrevet November 1, 2000 Del Skrevet November 1, 2000 Vi har problemer med serveren vår og emigrantdatabasen for hele Norge var en stor årsak. Den er fjernet inntil videre, men vi vil komme tilbake med en bedre løsning i løpet av de neste månedene. Imellomtiden må du belage deg på å søke på enkeltstedene. Vi beklager dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Tor Rustad Skrevet November 1, 2000 Del Skrevet November 1, 2000 Takk for svaret - og takk for at du "fant" meg, jeg var jo på "feil" plass!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts