Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#455] Kontaktsiden på Digitalarkivet

Recommended Posts

Gjest Bjørn Pettersen

Hei lurer på en ting.Disse innleggene i debattforumet,hva har skjedd med datoene der.Nå står det jo hulter i bulter.Mitt innleg som jeg svarte på tidligere i dag har nå hvanet på side 2. Jeg ser det er flere som har havnet slik.Før gikk dem jo etter klokkeslett.Hva er årsaken. Godt nyttår.Hilsen Bjørn

Lenke til kommentar
https://forum.arkivverket.no/topic/86416-455-kontaktsiden-p%C3%A5-digitalarkivet/
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

No ser alt bra ut. Grunnen er truleg enkel: Eg har feira jul i utlendighet. Då har servaren vorte restarta, men ikkje heilt og fullt. Resultatet har vore at servaren har trudd han har vore i USA og ikkje i Norge. Dermed har han trudd datoane har vore amerikanske. Og dermed feilsortert. Men som sagt, alt burde vera i orden no. Og eg skal minna dei som restartar at dei må gjera heile jobben.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.