Gjest Arne Egner Skrevet Februar 17, 2001 Del Skrevet Februar 17, 2001 Ved søk på etternavn som starter på wet finner jeg 3 navn, Sognepresten J. Wetles. hans kone og datter. Men når jeg forsøker å komme til den rette siden så havner jeg på blad 1: Sørstokke der Lars Ols. er Husfader. Selv etter omstart ser det ut til at systemet har låst seg. Mystisk? Arne E. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Britt Frank Skrevet Februar 17, 2001 Del Skrevet Februar 17, 2001 Litt mystisk, ja. Det samme skjer etter søk på gårdsnavn, og så videre utvalg på en av gårdene - i alle folketellingene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jan Oldervoll Skrevet Februar 17, 2001 Del Skrevet Februar 17, 2001 Eg måtte herja rundt med systemet for å stengja ein feilsistuasjon. Men eg skal retta det så fort eg kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jan Oldervoll Skrevet Februar 18, 2001 Del Skrevet Februar 18, 2001 No burde det vera retta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Britt Frank Skrevet Februar 18, 2001 Del Skrevet Februar 18, 2001 Det ser ut til at alt fungerer igjen som det "skal". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts