Gjest Tor Andersen Skrevet Februar 28, 2001 Del Skrevet Februar 28, 2001 Valget 'Heile fylket' med innhold bør vel også legges inn under Dagens Kommunar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jan Oldervoll Skrevet Februar 28, 2001 Del Skrevet Februar 28, 2001 Det synest eg ikkje skulle vera naudsynt; fylka har stort sett ikkje forandra seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Tor Andersen Skrevet Februar 28, 2001 Del Skrevet Februar 28, 2001 Enig i at fylkene er rimelig stabile (så langt..).Jeg tenkte mer på konsistens i oppbygningen når jeg skrev dette. Vi ser jo fra tid til annen at enkelte bruker samme innfallsport hver gang. Så da kunne jo fylkene også (eller like gjerne) være under Dagens kommunar.Dersom dette krever en stor arbeidsinnsats så skal jeg innrømme at dette kommer i klassen kjekt å ha.Til gjengjeld bør vel da Utlandet og Hele landet fjernes fra Dagens Kommunar. Disse har ingen lenker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jan Oldervoll Skrevet Februar 28, 2001 Del Skrevet Februar 28, 2001 Eg skal ha det i tankane. Alt dette er generert ut frå ein database, så det er ikkje alltid like greitt å retta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts