Gjest Inger Carlson Skrevet Mars 24, 2001 Del Skrevet Mars 24, 2001 Er det mulig å kjøpe mikrofilm for Hole prestegjeld som inneholder fødte 1856. Mulig at jeg henvender meg på feil sted i Dis, men jeg vil gjerne ha tilbakemeldig på dette. Jeg leter etter farens navn til Erik Olaus Karls. f. 1856. Har funnet dette kortet på Riksarkivet, men det var uleselig. Jeg tror nå i ettertid at jeg laget et fingeravtrykk på kortet da jeg skulle kopiere det. Man lærer så lenge man lever.Man skal selvfølgelig ikke ta på filmen med svette fingre. Hilsen Inger C. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Britt Frank Skrevet Mars 24, 2001 Del Skrevet Mars 24, 2001 Dette er ikke DIS, og mikrofilm får du kun kjøpe på Riksarkivet. Etterlysning om Erik O.K. bør du legge inn i forum 3, da har du større sjanse for å få hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Inger Carlson Skrevet Mars 25, 2001 Del Skrevet Mars 25, 2001 Takk for opplysningen ang. kjøp av mikrofilm. Beklager DIS-bommen, Jeg er nok litt trett. Ang. Erik O. K. har jeg lagt dette ut på forum 3. GOD NATT, og GOD HELG TIL ALLE. Hilsen I.C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts