Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#531] Søk i folketeljinga for 1900

Recommended Posts

Gjest Knut Skjånes

Folketeljinga for 1900 viser m.a. Fredrik Vilhelm Bull-Hansen som Husfader i ein familie i Leikanger. Eg ville undersøke om han den gongen hadde søsken med det same etternamnet og la difor inn dette namnet i eit landsomfattande søk for 1900. Eg får likevel berre opp ei melding om Feil i finnord og kjem såleis heller ikkje fram til Bull-Hansen i Leikanger. Eg har prøvd med delar av namnet og børjar på, men får da berre melding om at det er Ingen funne. Eg har ikkje problem med landsomfattande søk på andre namn i Leikanger. Eg har heller ikkje problem når eg går direkte til Leikanger og søker på Etternamn lik, da kjem eg fram straks fram til Bull-Hansen. Dette hjelper likevel ikkje når eg vil leite over heile landet. Har eg gjort noko gale? Helsing Knut Skjånes

Lenke til kommentar
https://forum.arkivverket.no/topic/86492-531-s%C3%B8k-i-folketeljinga-for-1900/
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.