Gå til innhold
Arkivverket

[#589] Dokumentasjonsprosjektet


Gjest Hank Lunde
 Del

Recommended Posts

Gjest Hank Lunde

The last two days I have not been able to access Dokumentasjonsprosjektet. I have tried to access directly and also via the links on Digitalarkivets pages. I am told that the server cannot be found. All other websites are available.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Dokumentasjonsprosjektet is not Digitalarkivet's responsibility, I am not sure what has happened, but they definetely have some server problem. Try contacting the webmaster, Christian-Emil Smith Ore, e-mail: c.e.s.ore@muspro.uio.no he can perhaps give you an answer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristian Fjeldsgård

They have been out of line now and then the last weeeks. To day, 1.7.2001 they are on.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...
Gjest Christian Arentz

Jeg kan heller ikke komme inn på den linken dere oppgir til dokumentasjonsprosjektet (menylinjen nederst i Debattforaene under Nyttige lenker): http://www.dokpro.uio.no/ Har Internet Explorer 7.0, og etter et par ukers gjentatte forsøk oppgraderte jeg idag til 8.0 beta, den fungerer fint men kommer ikke inn på Dok.pro med den heller. Hva kan da dette skyldes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Lenken fungerer helt fint. Jeg er usikker på hva det kan skyldes at du ikke kommer inn på siden deres. Du kan evt. prøve en annen nettleser enn Internet Explorer, f.eks. Mozilla. Dette er en gratis nettleser som fungerer veldig fint. Det kan være at du har noen sikkerhetsinnstillinger i Internet Explorer som forhindrer deg å åpne siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.