Gjest Inger Carlson Skrevet Juli 9, 2001 Del Skrevet Juli 9, 2001 Når jeg klikker på Kolstadgade i Kristiania, får jeg Torvgaden. Hva er feil?? God sommer, hilsen Inger C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Anette Skogseth Clausen Skrevet Juli 9, 2001 Del Skrevet Juli 9, 2001 Det får jeg ikke til å stemme, kan du si hvilket gatenummer i Kolstadgaden dette skjer med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Inger Carlson Skrevet Juli 10, 2001 Del Skrevet Juli 10, 2001 Det skledde med 16 og 18, men da jeg prøvde senere gikk det greit. Hilsen Inger C. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eva McKenna Skrevet August 3, 2001 Del Skrevet August 3, 2001 Hei Inger! Nå får jeg sikkert et slag over knokene siden jeg spør det følgende spørsmål her i dette forumet, men jeg ble så nysgjerrig!....Hvem titter du etter i Kolstadgt 18? Hilsen Eva eva.mckenna@btinternet.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts