Gjest Bjørn Pettersen Skrevet November 23, 2001 Del Skrevet November 23, 2001 Hei på førstesiden over de forskjellige tellingene står det innlogging.Hva er dette med brukerkonto,noe for dere som administrerer denne siden eller ????. Hilsen Bjørn Pettersen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Anette Skogseth Clausen Skrevet November 23, 2001 Del Skrevet November 23, 2001 Det er innlogging for alle brukere som vil melde fra om feilregistrering i databasene våre. Du kan lese mer om det hvis du ser på tema 636 ("Tilbakemelding om feil") i dette forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Bjørn Pettersen Skrevet November 23, 2001 Del Skrevet November 23, 2001 Ja det er ikke greit når det er Fredag.Oppdaget lenger ned i forumet at det var en ny tjeneste.Dette skal prøves.Beklager at jeg ikke er våken. Hilsen Bjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Anette Skogseth Clausen Skrevet November 23, 2001 Del Skrevet November 23, 2001 Det er ikke din feil, det er vi som ikke har fått laget en forklarende tekst på framsiden. Men det kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Anette Skogseth Clausen Skrevet November 26, 2001 Del Skrevet November 26, 2001 Jeg var litt for rask da jeg svarte deg, beklager. Innloggingen er for at en skal kunne lage sine egne lister over personer en finner i databasene. På den måten kan du samle kirkebokinnførelser om en person fra flere forskjellige databaser. Eller du kan bruke listen som en måte å sette bokmerke i databasene på, bare for å nevne noen muligheter. Det skal også komme mer forklarende tekst til denne tjenesten på framsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts