Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#687] Landsomfattande søkesystem

Recommended Posts

Gjest Aase R.Sæther

Søk t.d. på førenamn lik Kari i 1900. Gå inn på fyrste landkommune i Østfold, Skjeberg, og konstater at der er ei einaste, Kari Andersdtr på garden Søbakken. Gå tilbake til søkesida, og gå vidare i søket med å søkje på gardsnamn børjar på Søb-Då får du opp fleire, og kryssar av Søbakken. Oversikta du får då, viser ein person i heile landet, nemleg Kari Olsen på VESTRE SVEEN, Løten i Hedmark.Tilsvarande skjer kvar gong med eit slikt søk!

Gjest Aase R.Sæther

Eit anna problem: Søkjer eg i 1865 på gardsnamnet Rysdal (ikkje via den bakerste knappen), får eg opp 19 personar i Gloppen. Går eg inn på dei og ser kven dei er, viser det seg at bebuararne på småbruka Næsset og Kjørvigen også er med - flott, sidan dei vil vere skrivne med namnet Rysdal i kyrkjebøker o.a. - men personane på hovudbruka er ikkje med. Forklaring?

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.