Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#702] Nytt debattsystem

Recommended Posts

Gjest Geir Thorud

Det er tydelig at Bill gates ikke er enig i at det er rett javakode.Lagret siden til disk og editerte inn anførselstegn - "_self" og feilen forsvant.Slettet filene, lagret på nytt og da var feilen der igjen - dvs når "" manglet.Så "" ser i alle fall ut til å løse problemet hos meg.Geir

Gjest Tor Andersen

Jan: .. Finner ikke siden-problemet klarer eg ikkje få fram ..Dette er ikke tilstede der jeg er nå, se Min test.Når jeg skriver dette så vises alle tidligere innlegg. I den nye versjonen ser jeg bare det siste innlegget (over og under skrivefeltet).

Gjest Hans Mathisen

Jeg prøvde det samme som askerøi har skrevet her at han har prøvd, nemlig å søke etter alle debatter jeg selv har startet. La inn etternavnet mitt: Mathisen. Men fikk bare opp de 10 eldste. Askerøi skriver at han fikk opp alle de debattene han selv hadde startet. Var det fler enn 10?Hans

Gjest Kari Larsen

Fint søkesystem. men jeg blir litt forvirret over bruk av begrepene tittel, emne (Digitalarkivet/...) og tema. Ved søk etter navn på forfatter av innlegget, kunne det jo gjerne vært bare det man søkte på, f.eks. ved en nedtrekksliste med valg mellom (tema?)tittel, avsender osv. (Eller kanskje fantes det?). Mens jeg skriver slike innlegg har jeg behov forå gå tilbake for å se på det jeg har testet, men da blir vel mitt halvferdige innlegg borte..Virker alt+venstrepil for å komme tilbake til forrige bilde? Jeg går tilbake, men noen ganger i nokså mange trinn.Så lurer jeg på om man bare skal kunne korrigere innlegget sitt én gang. Ved neste korreksjon får man ikke lest gjennom det - men det er kanskje greitt nok?

• 2 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.