Gjest Bjørn Høgstmyr Skrevet Februar 11, 2002 Del Skrevet Februar 11, 2002 Jeg har prøvd ut linken 'Korrektur', som er tilgjengelig på DA under døpte Solum, f.eks. Jeg synes at denne burde forbedres på følgende måte: Når man har fylt ut feltene og klikka på 'Hald fram'-knappen, kommer den samme sida bare opp igjen. Det samme gjentar seg på nytt og på nytt. Man kommer tilbake til dataene ved å trykke på linken 'Til lista', men jeg sitter igjen med en usikkerhet m.h.t. om mine merknader da virkelig har blitt tatt hånd om av 'systemet' på noen måte. Har da følgende ønske til dette: Sida bør oppdateres med noe mere veiledning til brukeren m.h.t. hva han skal trykke på for at informasjonen han har lagt inn skal bli tatt hånd om. Det bør også være noe info til brukeren om hva som skal skje videre med det som blir lagt inn av forslag til korrigerte data (lokalgruppe ansvarlig for å vurdere og evt. oppdatere, osv.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jan Oldervoll Skrevet Februar 11, 2002 Del Skrevet Februar 11, 2002 Eg skal sjå på dette så snart eg får tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts