Gjest Lars Løkkebø Skrevet November 8, 1999 Del Skrevet November 8, 1999 I folketellinga for 1865, Saude i Telemark, gården Hællen, finnes Østen Albrets. med barn.Det merkelige er at når jeg søker etter fornavn på Ø eller etternavn på Ø får jeg ingen respons.Hva kan være problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Tor Andersen Skrevet November 8, 1999 Del Skrevet November 8, 1999 På en PC med engelsk NT 4.0 og Regional settings Norsk gir Netscape Comunicator 4.06 en lang liste både ved søk med ø og Ø. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 8, 1999 Del Skrevet November 8, 1999 PS. Dette hørte hjemme i Forum 1. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jan Oldervoll Skrevet November 8, 1999 Del Skrevet November 8, 1999 For meg ser det ut som om alt fungerer slik det skal; Østen kjem fram både i landsomfemnande søk og i prestegjeldet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ørjan Karlsen Skrevet November 10, 1999 Del Skrevet November 10, 1999 På min Windows 95 Norsk, med både Netscape 4.6 og IE 4.0 (norsk) virker Ø bare noen steder. Søker jeg etter Øyen f. 1840 +- 5 år (søker med etternavn begynner på Øy) i tellingen 1865, finner jeg bare en i Bjugn. Men blar jeg meg gjennom Trondheim, finner jeg Hans Øyen.Ørjan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Tor Andersen Skrevet November 10, 1999 Del Skrevet November 10, 1999 Jeg får samme resultat som Ørjan på PC som over. Søk med Øy for Trondheim kommune gir 103 Øyen + litt til.Søk etter Østen i Saude er som Jan O sier ikke noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jan Oldervoll Skrevet November 10, 1999 Del Skrevet November 10, 1999 Me har nok eit litt meir solid system for 1801 enn for dei andre to. Me skal nok generera 1865 og 1900 for det nye også. Men det er nokre dagars arbeid, og lyt liggja i køen ei stund. Mellom for å sjå om et kjem inn meldingar om feil i 1801. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts