Rita Hole Skrevet Februar 20, 2011 Del Skrevet Februar 20, 2011 I testforum prøvde jeg meg med tittel signatur under blå strek. Nå ser jeg at det har kommet et podkast tegn foran. Jeg vet ikke hvordan/hvorfor det har kommet dit ? Podkast er jo en lydfil som brukes av svaksynte og andre som har problemer med å lese. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rita Hole Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Del Skrevet Februar 20, 2011 Kan det være e-postvarsel ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Judith P Abrahamsen Skrevet Februar 20, 2011 Del Skrevet Februar 20, 2011 Jeg har også lagt merke til den, og lenge lurt på hva det var. Men jeg nå har funnet ut at det har noe med at du abonnerer på dette emnet. Dvs. at du vil motta e-postvarslinger når noen poster svar der. Da jeg sluttet å følge et emne, forsvant også dette symbolet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rita Hole Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Del Skrevet Februar 20, 2011 Takk Judith ! Da er det bare vi som starter et tema som ser dette tegnet da. Mye å sette seg inn i her :blink: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Judith P Abrahamsen Skrevet Februar 20, 2011 Del Skrevet Februar 20, 2011 Nei, jeg hadde også det symbolet foran akkurat det emnet. Det var fordi jeg hadde lagt inn et svar der, og fortsatt abonnerte på emnet. Så det er ikke knyttet til om du har startet temaet, men det er knyttet til abonnementsstatusen. Du trenger heller ikke å poste på et tema for å abonnere på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rita Hole Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Del Skrevet Februar 20, 2011 Takk igjen Judith du har hjulpet meg mye,både her og der ! Nå håper jeg at jeg kan konsentrere meg om slekt istendenfor å lure på alle nymotens funksjoner som har blitt her på det nye forumet :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts