Gå til innhold
Arkivverket

[#1602] to fornavn


Gjest Hans Myhre
 Del

Recommended Posts

Gjest Hans Myhre

Hvorfor kan en ikke søke på to fornavn ? Når en vet at personen har to fornavn og vet ca. alder får en bare opp en masse personer. Så må man gå igjennom hver enkelt. Tidkrevende og frustrerende. Dette problemet gjelder spesiellt når ikke vet hvor vedkommede er født. En ting til. Hvorfor kan en ikke søke på ett fylke for seg? Når en vet at personen er født i feks. Hordaland så må en søke i hver eneste kommune etter tur. Er det ikke mulig å gjøre det slik: En kan søke for hele landet, fylket eller for den enkelte kommune.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Det virkar som om du ikkje heilt veit kva du kan. Du kan no søka på kommune og heile landet. Når du søkjer på heile landet får du opp resultata fylkesvis og kommunevis og har då i realiteten også søk på fylke.Når du søkjer på kommune kan su søøkja på to førenamn. Du kan t.d. søkja direkte på Hans Martin. Eller du kan først søkja på Hans og få opp i liste med alle Hansar. Deretter kan du søkja på nytt på førenamn, men då velja Inneheld Martin. Då vil du få fram berre dei som heiter Hans Martin.Når det gjeld landsomfattande søk har me gjort vårt val. Me har svært stor fleksibiltet i kva ein kan søkja etter, med stjerner og parantesar. Variasjonar i stavemåte vert dermed handtert bra. Prisen å betala er at kombinasjon av variablar lir, også kombinasjon av verdiar i same variabel.Dette kan koma seg etter kvart. Eg trur eg veit korleis ein kan få det til utan å kjøra systemet i senk. Men detdreier seg om arbeidskraft: eg gjentek at Digitalarkivet berre har 0,7 tilsette (om me ikkje reknar med dei som registrerer). Og største dleen av denne arbeidskrafta går med i Digitalpensjonatet.Vonar dette er avklarande.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.