Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#1900] Strudshavn - Kommune?

Recommended Posts

Gjest Bjørn Davidsen

Strusshamn var og er soknekyrkjestaden i Askøy (inkl. Laksevåg - til 1875) frå 1742. Til tider sorterte den formelt under eller saman med t.d. Fjell eller Hospitalskyrkja inne i Bergen. Men Askøy har eigne k-bøker frå 1742 (og Laksevåg frå 1875).På DA finst vigde i Askøy 1742-1911 og gravlagde. Attåt er der nokre større bolkar med konfirmerte og nokre einskildår med kommunikantar (siste halvdel av 1700-talet).Eg arbeider med eit familie-register for Askøy og har følgjeleg alle døypte i det registeret. Grunnen til at dei ikkje ligg på DA, er nok at det ikkje er korrekturlese enno på døypte. Har du spørsmål om folk i Askøy, kan du anten stille dei her, eller sende meg epost på fndbred@online.no.

Gjest Solfrid V. Ormøy

Bjørn: Mitt spørsmål er om der finnes en Peter Johnsen som er født mellom 1850 og 1875. Jeg leter etter far til Johannes Andreas Jakobsen f. 05.10.1898 i Bergen hvor der er en Peter Johnsen oppgitt som far. Johannes Andreas oppgir selv at Peter Johnsen muligens er fra Strudshavn.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.