Gå til innhold
Arkivverket

[#2102] Feil i folketellingen 1801.

Gjest Berit Knudsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Berit Knudsen

Jeg søkte etter Johan Olsen i Nordrehoug, Buskerud. Fikk nr. 1515. Der har overskriften blitt: Amt = Berthe, Prestegjeld = Levorsdt. og Gard = Givt 2de gang. Ikke til å bli klok av. Ang. nye folketellingen deres. Jeg ser at INNEHOLDER er borte ved søk på navn. Jeg håper det kommer tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Me har eoin rettomgang på gardsnamn i 1801 for tida. Då vil nok feilen bli retta.Når det gjeld INNEHELD har det ikkje skjedd noko forandring, den er der når det gjeld søk direkte i databasane og har aldri vore der i landsomfattande søk. Eg har elles sag tlitt om dette i eit tidlegare tema. Eg kan gjenta:Søk i landsomfattande og i direkte i databasane oppfører seg forskjellig. I Bergen i 1900 er dei ei jente som heiter Maren Johanne Jersin. det kan tenkjast at du kjenner henne som Johanne Jersin. I teljingane skjer alt søk på term, dvs. på Maren Johanne. Då kan du ikkje finna henne ved å søkja på lik Johanne, eller børjar på Joh eller noko som helst anna. Einaste måten er å søkja på Innheld Johanne.Landsomfattande søk skjer på ordnivå; Maren Johanne er splitta i Maren og Johanne. Du finn ho derfor både om du søkjer etter Maren og etter Johanne. Dermed går behovet for innehld dramatisk ned. Men du har sjølsagt rett i at når det går an å skriva *ole* og på den måten finna alle name som innheld ole så måtte det gå an å leggja inn innheld ole også. Det gjer det. Men eg vil det ikkje. Grunnen er enkel. Innheld-søk på sjå på alle namn; total nokre titusen for å sjå om det skulle vera ole inni der. Børjar på Ole eller lik ole ser på nokre få. Ressursuttaket er noko slikt som 1% an innheld. For at alle skal få ressursar hos oss er me interssert i at det ikkje blir for mange slike søk. Om innheld-søk er lett tilgjengeleg blir det mange slike søk, er det vanskelegare blir det få. Det synest eg er eit godt komprosmiss emllom fleksibilitet og ressursuttak.Sjå elles hjelpesida på søkesida til dei einskilde teljingane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.