Gå til innhold
Arkivverket

[#2241] Hvor lang tid får man ha innlegget sitt her?

Gjest Tormod Thoresen
 Del

Recommended Posts

Gjest Tormod Thoresen

Jeg ser at man bokstavelig talt har strøket alle spørsmål som er eldre enn 21.07.99, kl 0709. Spør dere meg , vil jeg svare at jeg nok kunne tenkt meg att spørsmålene godt kunne stått heren stund til, på disse gode og sidene. Mange tar seg en vel fortjent ferie , både fra jobbe - studier og dataen fra St.Hans tider og ut august.Derfor dette innlegget. Fortsatt god sommer ønskes fra undertegnede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kerstin Ekeland-Sjöberg

Det är inte så att det har strukits med flit. Debattforumet kollapsade en kväll och vi väntar på att Jan Oldervoll skall få igång det igen. Jag hoppas verkligen att han lyckats för jag behöver gå igenom inläggen igen. Jag har tyvärr missat att printa ut en del av inläggen. Jag inser nu i efterhand att det är nog bra om man gör det. mvh Kerstin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

I prinsippet blir innlegg liggande til evig tid. Det som skjedde i juli var at dette forumet slutta å fungera medan eg var på ferie. For å få systemet opp å fungera så snart som mogleg vart det då laga til eit nytt forum. Dei gamle er der nok framleis, og eg skal prøva få dei knytte saman att. Men det må nok vera til litt seinare. Nett no er det anna som må ha prioritet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.