Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#2610] Døpte Askøy 1700 - 1800.

Recommended Posts

Gjest Rune Thorstensen

Skulle gjerne kommet i kontakt med noen som har god kjennskap til emnet.Har en god del slekt fra Askøy/Laksevåg på min fars side.Det gjelder hovedsakelig perioden før 1750.Om noen har slik informasjon ta gjerne kontakt her eller på e-mail runthors@c2i.net

Lenke til kommentar
https://forum.arkivverket.no/topic/88568-2610-d%C3%B8pte-ask%C3%B8y-1700-1800/
Del på andre sider

Gjest Solfrid Vestaberg Ormøy

Bjørn; den er selene@online.no.Hvis du i tillegg har muligheten til å finne foreldrene til EMT og hans koner så er jeg veldig takknemlig, Askøy ligger nemlig ikke i 1865 folketellingen enda, (noe som du sikkert vet), og i 1875 tellingen fremkommer det ikke.

Gjest Bjørn Davidsen

Berre kort: Eg har det ikkje her eg er no, men minnest at den eine kona var fødd i Herdla, eg trur det var den andre. Men foreldra m.m. til EMT bør eg finne, for han var fødd på Haugland på Askøy. Kjem attende på epost når eg er heime att i kveld.

• 1 måned senere...
Gjest Margit Hansen  Bergen   12.01.00

Til Bjørn Davidsen Ser at du vet endel om Askøy Min farmors besteforeldre skal komme fra Strudshavn. Klarer ikke å spore dem på 1875 tellingen, da de var flyttet til Bergen noen år før. Var i kontakt med digitalarkivet om tips, fikk av Anette Skogseth Clausen anbefalt å kontakte deg i dette forum Kan du hjelpe meg videre

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.