Gå til innhold
Arkivverket

[#2709] Søking i Sverige


Gjest Harald Olsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Per Håkon Christiansen

Jeg har spurt om dette før engang (inne i en lang innleggsrekke) uten at det tydeligvis ble registrert, så jeg prøver igjen: kunne det tenkes opprettet et fjerde (forhåpentligvis lite og oversiktlig) forum hvor lenker og nyttige navn og adresser (og ingenting annet!) blir oppbevart (som den over)? Naturligvis noterer vi oss fortløpende nyttige opplysninger etterhvert, men den kan være at vi finner nytten først måneder senere, og da å finne igjen innlegget... Oldervoll? Nedrebø? PS: det kan forhåpentligvis tenkes selvadministrerende. Har man en interessant lenke (f.eks. til en billedsamling i en avis, en hjemmeside) så skriver man innlegg om det på relevant sted, men legger OGSÅ en lenke med KORT forklaring i det fjerde forumet. (PS: Jeg vet dere er overbelastet...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Bjarøy

Det er vel riktig at det ikke finnes noen direkte folketellinger tilgjengelig på nettet, men det finnes endel opplysninger. Fant senest idag en ny side som samler opplysningene fra Bohuslän. Det er en hjemmeside som har mange interessante opplysninger bla. en lenk "BohusGen" som er under arbeide. http://passagen.se/roberl/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.