Gå til innhold
Arkivverket

[#2954] forespørgsel om hjælp

Gjest lise sandersen
 Del

Recommended Posts

Gjest lise sandersen

Den 18.febr.2000 kl. 21.19 lagde jeg et nyt indlæg ind i gruppen "forum, andre brukarar".Det havde titlen "Jacob Sandersen/Jacob Sandersen Sandefjord". Den 19.2 efterså jeg listen, og da havde det fået nr. 795, og der var et svar fra Hans Mathisen, Porsgrunn fra 18.02, kl. 22.20. Det var dejligt at få svar, men da jeg herefter senere ville se om også andre havde svaret, kunne - og kan - jeg ikke finde mit indlæg.Det øverste indlæg på mit skærmbillede er 717, Oberstljt. Ph. Wilh. Nicoll, sidst brugt 7.febr. kl. 1929. Hvordan finder jeg indlæg efter 7.februar ?? Hvad gør jeg forkert ? Det er første gang, jeg prøver med indlæg. Med håb om hjælp og med venlig hilsen Lise Sandersen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tale Marie Eriksen

Har du sett nederst på skjermbildet ditt ? Nederst skal det stå: "sjå alle tema". Klikk på det og du vil få opp alle tema som er blitt lagt inn. Deretter er det bare å scrolle nedover til du finner innlegg nr. 795.Vennlig hilsen Tale Marie Eriksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.