Gå til innhold
Arkivverket

Eldste tema her hvor bl.a. 1910 ble tatt opp.


Berit Knudsen
 Del

Recommended Posts

I en av de første temaene her, og som veldig mange svarte på, la jeg inn et innlegg om feil i 1910. Jeg fikk aldri svar på innlegget,og nå finner jeg det ikke igjen ved å søke på: mine innlegg. Det aller verste er jo at jeg ikke husker helt hva det var igjen. Det var noe med gatenavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du går inn på din profil kan du på framsiden til profilen din velge ulike faneark, den første er Nylige statusoppdateringer. Blant fanearkene finner du også Emner og Innlegg. Velger du disse får du se hvilke Emner du har startet og Innlegg du har skrevet. Disse er sortert kronologisk, nyeste på topp.

 

Dette vil forhåpentligvis gjøre det enklere for deg å finne tilbake til det du leter etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok borte. Det kan ha ligget under en av de første "Test" som ikke lå under noe Testforum. Så da har det vel blitt slettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.