Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#3192] Nå må dere hjelpe meg litt....

Recommended Posts

Gjest Linn Brungodt

Jeg leter etter Karen Sebille Abrahamsdatter Solgaard & Johannes Haagesen Lausen som giftet seg i Bergen, den 20. des 1801. Jeg finner ikke ut hvor noen av dem er født. Det rare er også at jeg finner Karen i Bergen 1801 gift med en Knud Pedersen Hauge. Har hun bare blitt enke samme året & giftet seg fort eller har jeg funnet feil Karen?? det står forøvrig ikke noe om at hun skulle være enke på giftemålet mellom Karen og Johannes. Jeg finner ikke Johannes i 1801 tellingen, men jeg tror han er født i 1772 hvis det er riktig Johannes som dør i Bergen 3 september 1832. Han heter da Johannes Larsen. Navnet er egentlig Lausen men ble mye byttet om med Larsen, han kan derfor også hete Larsen i 1801-tellingen.Kan noen hjelpe meg med å finne ut hvor de var fra.?? jeg har forøvrig funnet 6 barn av Johannes & Karen, hvis noen finner noen fler så må dere gi bedskjed.Vennlig hilsenLinn Brungodt

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.