Gjest Linn Brungodt Skrevet Juni 9, 2000 Del Skrevet Juni 9, 2000 Har hørt om at det skulle være et hotell i vik som het Hopperstad Hotell(eller noe sånt) Min oldemor ble fostret opp på det hotellet som barn, og jeg lurer derfor på hvem som var eier av det og hvem som arbeidet der i perioden 1908-1914. Ellers annen informasjon takker jeg for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Bjørn Davidsen Skrevet Juni 9, 2000 Del Skrevet Juni 9, 2000 Heiter det ikkje Hopstock eller noko slikt då? I alle høve ikkje Hopperstad. Det går jo an å ringje dit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aase R,Sæther Skrevet Juni 9, 2000 Del Skrevet Juni 9, 2000 Søk på Hopstock i Vik i 1900, så får du i alle fall opp hotelleigaren med familie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Kristian Aune Skrevet Juni 9, 2000 Del Skrevet Juni 9, 2000 På Telenors Gulesider på internet finner du hotellet. Det heter i dag Hopstock Hotell & Motell.Telefonnummeret er : 57 69 51 02 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts