Gjest Pia Charlotte Reidarsdatter Jakobsen Skrevet September 21, 2000 Del Skrevet September 21, 2000 Hei!Jeg leter etter opplysninger om Elen Winge født 1635 i Holden, Telemark. Hun døde i 1663.Hun var gift med: 1) Oluf Holck, 1650 2) Gert Meidel, 1656 Hilsen Pia (pc-ja@online.no) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Britt Frank Skrevet September 21, 2000 Del Skrevet September 21, 2000 Jeg nedstammer selv fra Elen og Gert Meidel, men jeg har selv heller ikke flere opplysninger om henne en de få som er nevnt i "Slægten Meidell" av A.T. Gløersen. Men den boka kjenner du sikkert til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Pia Charlotte Reidarsdatter Jakobsen Skrevet September 22, 2000 Del Skrevet September 22, 2000 Hei Britt!Takk for tipset om boka Jeg venter på å få tilsendt ei bok fra en fjern slektning, det er sikkert den! Hvis ikke får jeg prøve å få fatt i den et annet sted...Pia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts