Gjest Inger Carlson Skrevet Oktober 2, 2000 Del Skrevet Oktober 2, 2000 Hei slektforskere i Oslo 4Er det noen som er interessert i slektforskning, og savner noen å jobbe sammen med? Jeg savner noen å diskutere med, og utveksle erfaringer med. Svar her, eller send meg en mail.Føler meg så ensom med hobbyen min. Kan selvfølgelig bo hvor som helst, bare ikke så langt unna. Tenkte vi kunne ha en slags slektsklubb som noen har syklubb. Hilsen I.C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Laila Normann Skrevet Oktober 2, 2000 Del Skrevet Oktober 2, 2000 Hei! Du har flere muligheter... DIS, men der er det vel ikke akkurat syklubb... men, har du ikke et lokalt historielag da, som du kan få til å lage slekts"gruppe" uten forpliktelser? Det har vi nå prøvd ut på Vålerenga, uten at vi vet om det blir klaff... Laila Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Marianne Hella Skrevet Oktober 5, 2000 Del Skrevet Oktober 5, 2000 Hei, Inger. Jeg er en slektsforsker i Oslo 4......og det høres interessant ut det du sier, men problemet mitt er at jeg har veldig liten tid til å holde på med slektsforskerhobbyen for tida. Men du kan jo notere navnet/mailadressen min i tilfelle du skulle få til en gruppe? Mailadressen er marianne.hella@posten.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts