Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#4057] Gunder Olai Sørensen,bødkersvend,Bergen

Recommended Posts

Gjest Bjørn Gundersen

Av stemmerettsfortegnelsen 1904-1907 i Bergen,finner jeg en Gunder Olai Sørensen bosatt i Øvregaten lille 38. Er det noen som kan si meg noe om fødested og fødselsår på denne personen? I andre kilder finner jeg en G.O.S som dør i 1905 er det samme person?Bjørn Gundersen

Gjest Bjørn Davidsen

Det må vere han frå Os, som er gift to gonger, siste gong Bergen. Han oppgir då å vere fødd på 1830-talet. Men i ei folketelling står det 1848. Han er suspendert i 1904-07 - og grunnen finn du i 1900-tellinga. Då ligg han på Lungegården sjukehus og er fattigunderstøtta. Han får tre born med fyrste kona (minst) i Bergen. I 1900 har han ei heimeverande dotter som er fødd i Fana. Han er truleg utdanna bøkker, men har drive kolonialforretning/som grønthandlar i Bergen ein periode.Granskar du alle tellingane i Bergen, vigde og fødde, finn du ut meir om han. Men ta høgde for at namnet vart skrive på ulike vis. Lukke til.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.