Gå til innhold
Arkivverket

[#4102] Helene Marie Olsdtr./Bergsen? fra Haugesund


Gjest Britt Frank
 Del

Recommended Posts

Gjest Britt Frank

Lasse Engelsen Milde ble i nov. 1874 i Bergen g.m. Helene Marie Olsen, fra Torvestad. Under døpte i Bergen 1816-94 finner jeg 7 barn av LEM - ved to barn er mors navn HMO, ellers er mors navn notert som Helene Marie Bergsen. Under gravlagde finner jeg ingen Helene Marie som passer før i 1931 - og vielse for LEM finner jeg også bare en gang.Ved FT 1875/Bergen, er Helene Marie Olsens fødested notert Torvestad/Haugesund, i spalten "fødested normalisert" står det Stavanger amt. Ved FT 1891/Bergen er Helene Marie Milde ført opp med fødested Haugesund igjen. Jeg regner med at jeg nå har funnet hennes familie i FT 1865 for Haugesund - fars navn er Ole Bergsen. Jeg tipper på at HM Olsdtr. og HM Bergsen er samme person - kanskje vanskelig å få bekreftet, men kanskje heller ikke helt umulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.