Gå til innhold
Arkivverket

[#4246] Peder Rasmussen og Elen Marthine (gift Rasmussen)

Gjest Carl Otto Seljelid
 Del

Recommended Posts

Gjest Carl Otto Seljelid

Ovennevnte personer er født i Egersund og står oppført i FT 1900 med fødselsdatoer, han 29.03.1866 og hun 07.05.1867. For meg er det stopp her, jeg kommer ikke videre. Kan noen som har kirkebøker på mikrofiche, hjelpe meg med data som står der? Foreldre, døpt etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 år senere...
Gjest Carl-Otto Seljelid

Referer også nr 4356 Jeg søker etter etterslekt(evt aner) til Peder Rasmussen,f 29/3-1866 Helvik,sønn av Rasmus Kristoffersen og Pernille Eriksdtr og hans hustru Elen Martine Rasmusdtr (Gundersen?)f 6/5-1867, datter av Rasmus Gundersen og Gjertrud Johnsdtr. Jeg har funnet disse igjen i tellinger og registrerte kilder(DIS-Rogaland). Peder er skomakersvend FT 1900 og ekteparet har en rekke barn rundt dette tidspunktet; Rasmus f 1888, Rolf f 1891, Petter f 1893, Gjertrud f 1895, Pernelle f 1899, Elen f 1902 og min farmor Thorborg 1905-1995. Jeg har blitt fortalt at det skal finnes mye etterslekt i området og nå er jeg intersessert å komme i kontakt. Kan noen hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.