Gå til innhold
Arkivverket

[#4287] Prinsesong frå Røros

Gjest Bjørn Davidsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørn Davidsen

I samband med slektsgransking i Nord-Noreg, kom eg for nokre år tilbake over ei handskriven bok. Forfattar var Lorents Skancke, opphaveleg frå Svorkmo i Orkdal. Etter ei tid på Røros, hamna han i Tromsø. I boka har han skrive ned sine livserindringar.Boka ligg i dag på Statsarkivet i Tromsø. Dei skaffa meg ein kopi, og no er planen å skrive den av og leggje den ut på ei heimeside. Førebels har eg berre fått tid til å skrive av ein song som han har med: "Bjergmands-Sang". Den vart skriven, uvisst av kven, i høve kronprins Fredrik si vitjing på Røros i 1788. Etter det eg veit, er denne songen ikkje kjend på Røros i dag.Dei som har interesse av å sjå nærare på denne prinsehyllinga, finn henne på adressa: http://home.online.no/~fndbred/skanckbs.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 år senere...
Gjest Nina Berg

Hei Bjørn.Vi holder på med Røros nå under debatten Catz Røros. Denne boka virka svært inntress. Har du lagt den ut på ei heimeside enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.