Gå til innhold
Arkivverket

[#4381] Åsmarka, Matea Antonsen 1888?

Gjest Beret Granly
 Del

Recommended Posts

Gjest Beret Granly

Prøver å finne ut hvem som var forfedrene til Matea. Hun var gift med Emil Kristiansen Tyvdalen (1890). Foreldrene hennes het Anton (Antonsen?) og Berte. Håper noen kan hjelpe meg litt på vei med dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 år senere...
Gjest Solveig Martinsen

Hei! Beret GranlyVet ikke om det er noe poeng å svare deg 6 år etter innlegget ditt, men jeg så ikke dette før for noen uker siden. Foreldrene til Matea var mine oldeforeldre Anton Johannesen og Berthe Olsdatter Jægersborg. Jeg har alt om deres barn, Matea var eldst. Men hvis du i løpet av disse seks årene har funnet ut mer, så er det ikke så mye å skrive om. Hvis du ikke har funnet ut noe har jeg mange opplysninger. Min mor født i 1923 lever fortsatt og er åndsfrisk. Mathea og Emil var hennes tante og onkel. Og minmor var mye i Tyvdalen som barn. Og hun husker dem godt. Hun lekte myemed deres datter Borghhils, som hadde en tvillingbroro som het Arne. Jeg var der også noen ganger som barn på 60 tallet. Jeg husker Emil, Men Mathea døde av kreft ganske ung. Jeg har også et amatørfoto av Mathea. Er du interresert kan du kontakte meg. solveig.martinsen@chello.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.