Gå til innhold
Arkivverket

[#4891] Epidemier

Gjest Øystein Andersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Øystein Andersen

Er der noen som vet hvor man kan finne oversikt over epidemier som har herjet landet, inndet på områder av landet når/hvor? Vennlig hilsen Øystein Andersen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Lækjaren S.W. Brochmann utarbeidde på 1920-30-talet "Bidrag til epidemienes historie i Norge i eldre tider". Dette "bidraget" går frå ein gong tidleg/midt på 1700-talet og fram til 1815. Eg har skannet og lagt ut den del av bidraget som gjeld epidemiene per tidsbolk. Med tida vil nok heile "bidraget" bli lagt ut. Du finn dette anten via SAB si info-side (Statsarkivet i Bergen under "Nyttige lenker" - og så "Artiklar mm.") - eller direkte på adressa: http://home.online.no/~fndbred/sykd.htmNår han nyttar "bidrag" som namn på dette, er det nok avdi han for det meste tek for seg Vestlandet, Trøndelag og Nord-Noreg. Men det var jo dei viktigaste lutene av Noreg. Han har likevel med ein del om Aust- og Sørlandet, Norden og Europa for øvrig. Men han hadde nok von om at nokon andre austantil skulle sjå nærare på dei lutene - noko ikkje eg veit om er gjort.Eg har òg skrive om koleraen i Noreg. Den finn du på same viset, eller på nemnde adresse-katalog med filnamnet: kol.htmOm ikkje lenge vil vi leggje ut oversyn over dei me veit fekk kolera på Vestlandet 1848-49, både dei som overlevde på lasaretta - og dei som døydde anten der eller heime.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.