Gå til innhold
Arkivverket

[#4909] Jon Steen, Trondheim


Gjest Stein Johannessen
 Del

Recommended Posts

Gjest Stein Johannessen

Lars Larsen Moe og Johanne Jonsdatter Steen gift i Vår Frue Kirke i Trondheim den 24.07.1828. Johanne Jonsdatter Steen er pige, 32 år og født i Trondheim som datter av Jon Steen. (Kirkebok for Vår Frues Kirke, 602.A07, s. 304b, nr. 11)Jeg har en mistanke om at det er Jon Steen (55 år)som i FT 1801 er feilregistrert i Digitalarkivet som Jon Hoan i Fjordgaden, hus nr 8, Jækteskipper og gift med Elen Jonsdtr 44 år. 3 barn Johan 9 år, Johanna 6 år og Olaus 1 år.Er det noen som har mulighet til sjekke Kirkebok for Tr.heim Vår frue sognet for å se om Johanna's dåp finnes der. Det skal være omkring 1795. Det hadde også vært fint å få bekreftet om Johan og Olaus er sønner av Jon Steen. De er da født hhv omkring 1792 og 1800. Da kan jeg få avklart om min mistanke om feilregistrering er korrekt.mvhStein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.