Gå til innhold
Arkivverket

[#4991] Anne Marie Pedersdt., Nøtterø


Gjest Kjell Klevjer
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjell Klevjer

Har noen kjennskap til foreldre til Anne Marie Pedersdt. f. 12.08.1839 på Nøtterø, død 10.11 1895. Gift 28.12.1870 med Kristofer Johansen f. 06.04.1839 i Drammen.De bodde i Styrsvik på Nøtterø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John Strøm

Hei Foreldrene het Peter Arnt Pedersen og Ingeborg Pedersdatter.Flere opplysninger finner du her: Lenke er forøvrig i slekt med Ingeborgs svigerdatter Anne Kristine Andersen. Og hvis du har opplysninger om hun så ta kontakt.Mvh John mailto:john.strom@bu.telia.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John Strøm

P.S Jeg glemte å skrive at jeg sitter inne med flere generasjoner av hennes forfedre.Og det skal være Anne Marie's svigerdatter ikke Ingeborg's.Mvh John

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hakon Skaugvoll

Kjell Klevjer ! Jeg hadde nylig en forepørsel fra Raimo Kujala, Canada, f.t. Botswana om e-mail adresse til Klevjer. Hans e-mail adresse er kujala@it.bw Håkon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.