Gå til innhold
Arkivverket

Lesehjelp i kirkebok

A.Sveum
 Del

Recommended Posts

Jeg trenger hjelp til å tyde navnene på faddere og anmerkninger her.Det er nr.11 i kirkeboka for :

Buskerud fylke, Haug i Eiker, Ministerialbok nr. II 3 (1896-1942), Fødte og døpte 1897, side 14.

Mvh Aina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eiker/Haug 1897

Jeg går ut ifra at det er guttebarnet Peder Laurentius nr. 11 du spør om? I så fall er hans faddere:

Lina Amundsen Semsmoen, Anna Fredriksdt. do. (dvs Semsmoen), Hans Ottengen, dagarb., Gudbrand Karlsen Sandbakken, omstreifer, Vilhelm Støleggen Opdal, gårdbr.

Anmerkninger: Anmeldt af barnets mor. Begges 1ste leiermål. Senere gifte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eiker/Haug 1897

Jeg går ut ifra at det er guttebarnet Peder Laurentius nr. 11 du spør om? I så fall er hans faddere:

Lina Amundsen Semsmoen, Anna Fredriksdt. do. (dvs Semsmoen), Hans Ottengen, dagarb., Gudbrand Karlsen Sandbakken, omstreifer, Vilhelm Støleggen Opdal, gårdbr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eiker/Haug 1897

Tusen takk Aud :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.