A.Sveum Skrevet Februar 21, 2011 Del Skrevet Februar 21, 2011 Jeg trenger hjelp til å tyde navnene på faddere og anmerkninger her.Det er nr.11 i kirkeboka for : Buskerud fylke, Haug i Eiker, Ministerialbok nr. II 3 (1896-1942), Fødte og døpte 1897, side 14. Mvh Aina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aud Sandbu Skrevet Februar 21, 2011 Del Skrevet Februar 21, 2011 Eiker/Haug 1897 Jeg går ut ifra at det er guttebarnet Peder Laurentius nr. 11 du spør om? I så fall er hans faddere: Lina Amundsen Semsmoen, Anna Fredriksdt. do. (dvs Semsmoen), Hans Ottengen, dagarb., Gudbrand Karlsen Sandbakken, omstreifer, Vilhelm Støleggen Opdal, gårdbr. Anmerkninger: Anmeldt af barnets mor. Begges 1ste leiermål. Senere gifte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Sveum Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Del Skrevet Februar 21, 2011 Eiker/Haug 1897 Jeg går ut ifra at det er guttebarnet Peder Laurentius nr. 11 du spør om? I så fall er hans faddere: Lina Amundsen Semsmoen, Anna Fredriksdt. do. (dvs Semsmoen), Hans Ottengen, dagarb., Gudbrand Karlsen Sandbakken, omstreifer, Vilhelm Støleggen Opdal, gårdbr. Anmerkninger: Anmeldt af barnets mor. Begges 1ste leiermål. Senere gifte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Sveum Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Del Skrevet Februar 21, 2011 Eiker/Haug 1897 Jeg går ut ifra at det er guttebarnet Peder Laurentius nr. 11 du spør om? I så fall er hans faddere: Lina Amundsen Semsmoen, Anna Fredriksdt. do. (dvs Semsmoen), Hans Ottengen, dagarb., Gudbrand Karlsen Sandbakken, omstreifer, Vilhelm Støleggen Opdal, gårdbr. Anmerkninger: Anmeldt af barnets mor. Begges 1ste leiermål. Senere gifte. Tusen takk Aud :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå