Berit Knudsen Skrevet Februar 21, 2011 Del Skrevet Februar 21, 2011 Nå er det helt håpløst med databasene. Ingenting virker der lenger. Det har gått en stund siden årsskiftet nå, så nå lurer jeg på når dere skal få ting på plass, og at de også virker? På meg så virker det som hele omlegginga har kommet som julekvelden på kjerringa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Anette Skogseth Clausen Skrevet Februar 21, 2011 Del Skrevet Februar 21, 2011 Vi arbeider med saken. La meg også få legge til at omleggingen er ikke skyld i problemene med databasevelgeren. Hva den feilen skyldes vet vi dessverre ikke enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berit Knudsen Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Del Skrevet Februar 21, 2011 Takk for raskt svar, selv om det ikke hjelper så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Anette Skogseth Clausen Skrevet Februar 22, 2011 Del Skrevet Februar 22, 2011 Nå skal ting virke igjen. Gi beskjed om du opplever feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litta Skrevet Februar 23, 2011 Del Skrevet Februar 23, 2011 Nå skal ting virke igjen. Gi beskjed om du opplever feil. Fantastisk deilig! :D Nå bare venter jeg på at de nye grå hårene skal skifte fargen tilbake........... ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berit Knudsen Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Del Skrevet Februar 25, 2011 Å det var deilig at det kom i orden igjen. Jeg vet ikke hvordan jeg skulle klart meg uten. Jeg er fortsatt helt avhengig av den gamle debatten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts