Gå til innhold
Arkivverket

[#5560] Time out problem med Ellis Island records

Gjest Torbjørn Igelkjøn
 Del

Recommended Posts

Gjest Torbjørn Igelkjøn

Eg tykkje Ellis Island tenesta fungerer dårleg samanlikna med Digitalarkivet, og eg greier ikkje å få fram fullstendige skipslister når lengda inneheld meir enn 4 - 500 namn, dei endar alltid medActive Server Pages error 'ASP 0113'Script timed out/search/viewTextManifest.aspThe maximum amount of time for a script to execute was exceeded. You can change this limit by specifying a new value for the property Server.ScriptTimeout or by changing the value in the IIS administration tools.Er dette fordi eg brukar 28,8 modem? Når eg er heldig har eg etter måten høg datahastigheit, men det virkar som om tenesta tek seg pausar undervegs.Skipslista eg prøver å få fram er:Lenke er ikkje den personen eg har søkt på eg er ute etter, men eg lurer på om han finst nederst på sida (tvilsomt). Eg leitar etter 1893 Mars 16 Tollak Kolbeinsen Haugland (Tom Davidsen) (Emigrantar frå Bergen) Han reiste same dagen som den personen eg fann).Er det nokon med eit "breiare band" enn meg som greier å få fram heile lista? Fint om du kunne ta view source, pakke inn tekstfila og sende ho til torbjori@nospam.enter.vg (Ta vekk "nospam".)Det virkar elles som om arkiva deira er ufullstendige, og at det er mange feilskrivingar.Er det forresten nokon som veit om andre tilsvarande immigrasjonsstasjonar til U.S.A i åra 1892 - 1924 og kva dei heiter? Mvh. Torbjørn Igelkjøn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jens-Henrik Sørensen

Denne portalen har en meget stor pågang, da sansynligvis hele verden vil inn å søke. Jeg har selv blit avvist flere ganger en har funnet ut at kl 0500 om morgenen gir meget bra responstider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Igelkjøn

Rekorden min er 643 namn (654 kB) før timeout, og då hadde eg ganske bra overføringshastigheit. Eg trur difor det er umogeleg å få fram heile lista med 28,8 k modem, og det ville vore fint om nokon med breibandaksess e.l. kunne fått fram heile lista og sendt ho til meg.Når det er slike problem med lange lister tykkjer eg E.I. burde delt opp slike lange lister (event. forlenga timeout), men det får eg eventuelt ta opp med dei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.