Solveig Skjelland Skrevet Februar 1, 2011 Del Skrevet Februar 1, 2011 Nederst på siden til venstre kan man se hvem som er logget på og leser samme innlegg. Hadde gjerne sett at det ble tatt vekk. Tanken er kanskje at det skal fungere som chatteboksen på Facebook, men den kan kobles av. Kan det gjøres her på Brukerforumet? 1 Bruker(e) leser dette emnet 1 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne M. Berge Skrevet Februar 1, 2011 Del Skrevet Februar 1, 2011 Nederst på siden til venstre kan man se hvem som er logget på og leser samme innlegg. Hadde gjerne sett at det ble tatt vekk. Tanken er kanskje at det skal fungere som chatteboksen på Facebook, men den kan kobles av. Kan det gjøres her på Brukerforumet? 1 Bruker(e) leser dette emnet 1 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere Dette kan du gjøre selv ved å krysse av for det neste gang du logger inn. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne-Lise Hansen Skrevet Februar 1, 2011 Del Skrevet Februar 1, 2011 Jeg skulle svare deg, men fikk bare masse feilmeldinger. (De flyttet innlegget ditt til et annet forum.) Lenke til spørsmålet mitt om det samme Jeg byttet også til en annen epostadresse etter å ha lest dette: Lenke til annen tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solveig Skjelland Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Del Skrevet Februar 1, 2011 Tusen takk for hjelpen! :) Mvh. Solveig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts