Gjest Allis-Elin Rokkones Skrevet September 8, 2001 Del Skrevet September 8, 2001 Er det noen som kan hjelpe meg med oppl. om Iver Eriksen f. 1867 i Aure Bosatte seg m. fam. i Bergen 1899 Yrke Fyrbøter. Døde i Bergen i 1907. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Rune Bjerke Skrevet September 11, 2001 Del Skrevet September 11, 2001 Bygdesoga for Aure heter "Gardtales i Aure". Det går jo an å låne denne på biblioteket og prøve å finne ham der?Rune Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Allis-Elin Rokkones Skrevet September 11, 2001 Del Skrevet September 11, 2001 Hei Rune!Takker for tipset, har hørt på universitetsbib. om denne boken,men de mente den ikke var som en bygdebok. Men jeg prøver igjen. Allis-e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Rune Bjerke Skrevet September 11, 2001 Del Skrevet September 11, 2001 Jeg bladde litt i ett av bindene i sommer, og der var det ihvertfall tradisjonell gårds-/slektshistorie.Rune Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Allis-Elin Rokkones Skrevet September 11, 2001 Del Skrevet September 11, 2001 Hei igjen!Jeg har nå bestillt boken på u.bibl.Takk skal du ha. Allis-e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts