Gjest Skrevet Oktober 21, 2001 Del Skrevet Oktober 21, 2001 Lurte på om noen kunne hjelpe meg med å finne fram mine forfedre.Vil gjerne ha tipe om hvordan jeg kan komme fram til dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erik Andre Kvernes Skrevet Oktober 21, 2001 Del Skrevet Oktober 21, 2001 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Rune Bjerke Skrevet Oktober 22, 2001 Del Skrevet Oktober 22, 2001 Her er det rom for lange utgreiinger, men du må nok gi litt mer selv først: Hva har du gjort så langt og hvor møter du problemene? Og hvis Peder Olsen er problemet - når og hvor kan han ha levd?Rune Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Einar Rustad Skrevet April 17, 2002 Del Skrevet April 17, 2002 Er Østfold et mulig utgangspunkt. Passer ca 1805-60.(inntressert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Einar Rustad Skrevet April 17, 2002 Del Skrevet April 17, 2002 Er Østfold et mulig utgangspunkt. Passer ca 1805-60.(inntressert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Astrid Ryen Skrevet April 18, 2002 Del Skrevet April 18, 2002 Jeg anbefaler deg å begynne i folketellingene (1900 og bakover). Det er et spennende detektivarbeid! Gå inn på Slekthistoriske kilder 1500 - 1900 (finnes under Nyttige lenker i DA). Skaff deg et slektshjul (får du kjøpt i bokhandelen). Skriv for all ned all informasjon du finner og hvor du fant den. Det var mer eller mindre slik jeg begynte selv. MVH. Astrid Ryen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts