Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#6724] TIL KJELL HAMBERG, PORSGRUND

Gjest Gitte Jacobsen Martinsen

Recommended Posts

Gjest Gitte Jacobsen Martinsen

Hei Kjell.I og med vi leter etter Ljungqvist familiemedlemmer, har jeg kommet over disse:ANDERS NIKLAS PETERSON LJUNGQVIST, lagerbetjent. Fra Sverige, født 19/4-1866 i Skaraborg, foreldre handelsmann Peter Anderson oj Johanne Nilsdatter.Gift 12/3-1892 i Xa bgf med Anna Karoline Gulbrandsen Haug, født 12/2-1866 i Vinger, foreldre gårdbruker Anders Gulbrandsen Edsberg og hustru Ragnhild Hansdatter.PASSAJERLISTE FRA ELLIS:ALFRED LJUNGQVIST født 1857 N. Vånga som ligger i Skaraborg, dro 17/4-1903Kone EMMA KRISTINA LJUNGQVIST f 1866Barna JOHAN VALFRID LJUNGQVIST f januar 1903 ANDERS LEANDER LJUNGQVIST f 1900 OSKAR REINO LJUNGQVIST f1899Disse dro med skipet GERMANIC.Kanskje du kan bruke disse,? hilsen Gitte

Lenke til kommentar
https://forum.arkivverket.no/topic/92679-6724-til-kjell-hamberg-porsgrund/
Del på andre sider

Gjest Kjell Hamberg

Bortsett fra "Ljungquist" ser jeg ikke noen navn jeg kjenner igjen. Takk allikevel. Jeg noterer opplysningene - det kan jo tenkes at det er slekt til den Jan August Ljungquist (f.1854) som jeg forsøker å finne hvor kom fra.Mvh Kjell Hamberg

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.