Gå til innhold
Arkivverket

[#6953] kirkebøker


Gjest eva mostika
 Del

Recommended Posts

Gjest eva mostika

hva, hvordan gjør jeg det når de aktuelle kirkebøker ikke finnes her i arkivet? kontakter jeg det aktuelle prestegjeld ? døpte i tolgen, hedemarken rundt 1827-28... jeg har fått så mye god hjelp av dere der ute....jeg tror nå at det ikke er den ting dere ikke kan løse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila Normann Christiansen

Hei Eva! Vet ikke hvor på kartet du befinner deg, men du kan alltid låne inn kirkebøker på fische til ditt lokale bibliotek. Det er veldig få kirkebøker som ligger på nettet (og du bør alltid sjekke originalen selv). sjekk her: Kirkebøker Hedmark så ser du hva som finnes, og løp til biblioteket og hør om de har fischeleser! Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Myhre

Hei Eva, vet heller ikke hvor du bor men det spiller ingen rolle. Gå på ditt lokale bibliotek og bestill deg rullefilmen nr. HF1344 Tolgen. Den inneholder de data du trenger. Hans Myhre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Problemet på mange bibliotek er at de ikke har rullfilm-leser, kun mikrokort-leser. Så det bør du sjekke før du bestiller! Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.